Bir Aşk Hikayesi Fox Tv

0

Posted by Admin | Posted on Cuma




 
Bir aşk hikayesi dizisini fox tv den canlı olarak izliyorum. İki genç bir kafede oturmuş muhabbet ediyorlar. Arkasından aynı bayan bir doktora sarıldı. Şimdi de reklam girdi aşık halleri adlı bir dizi ile ilgiliydi. Tekrar bir aşk hikayesi yeni bölüm başladı. Yada bana öğle geliyor. Hint filminden sahneler var. Yoksa reklam deva mı ediyor. Hint kıyafetleri kendine has bir otantik kıyafet. Hala anlamış değilim ya ben kafayı yedim yada bir aşk hikayesi ile ilgili olay değişti. Resmen 5 dakikadır bir hint filmi izliyorum ve size bunları yazıyorum. Gerçek şimdi ortaya çıktı reklamlarda fox tv de yayınlanacak. Dedemin dolabı adlı bir diziden bahsediyorlar. 

Hala reklamlar devam ediyor fox tv de bir aşk hikayesi arasında bir kot reklamı, bir şampuan reklamı gösterildi. Şimdi de dondurma reklamı yapıyorlar. Çamaşır deterjanı reklamı yapmasalar olmaz. Bir aşk hikayesi dizisinin fox tv üzerinden izlenebilir. Ancak canlı olarak izlemeniz gerekmektedir.

Bir ben izlemedim bir aşk hikayesi dizisini. Size bu yazıyı yazarken gördüklerimi anlatıp durdum. Umarım güzel bir dizidir. Can sıkıntısından patlayan ben izlesem mi diye düşünmeden kendimi alamıyorum. Her gün oynayan bu dizi fox tv de canlı olarak yayınlanmakta. Bizde internet üzerinden izlemek isteyenlere yol göstermeye çalışıyoruz kendi çapımızda.

Aşk nedir unutmuş durumdayım. Öyle bir duyguyu yaşamak için kendimi kapattım galiba. Evli olduğumdan dır bu durumum diye düşünüyorum. Ama bilin ki can sıkıntısından patlamak üzereyim. Siz ise bir aşk hikayesi dizisini fox tv de izleyerek keyif alabiliyorsunuz. Ne mutlu size. Kıskanıyorum , imreniyorum size. Ne yapsam boş can sıkıntım geçmiyor. Lütfen bana yardım edin. Fox tv izliyorum ama nafile. Nedir bunun derdi. Bende kendimi abuk sabuk yazmaya verdim. Ey allahım kurtar beni bu durumdan. Bende bir aşk hikayesi dizisini fox tv de izleyerek keyif alayım.

Comments (0)

Post a comment

CNBC-E CANLI TV İZLE A TAKIMI CANLI TV

CNBC-E CANLI TV İZLE A TAKIMI CANLI TV
CNBCE CANLI TV İZLE

SHOW TV CANLI TV İZLE A TAKIMI CANLI TV

SHOW TV CANLI TV İZLE A TAKIMI CANLI TV
SHOW TV CANLI TV İZLE

STAR TV CANLI TV İZLE A TAKIMI CANLI TV

STAR TV CANLI TV İZLE A TAKIMI CANLI TV
STAR TV CANLI TV

ATV CANLI TV İZLE A TAKIMI CANLI TV

ATV  CANLI TV İZLE A TAKIMI CANLI TV
ATV CANLI TV

KANAL D CANLI TV İZLE A TAKIMI CANLI TV İZLE

KANAL D CANLI TV İZLE A TAKIMI CANLI TV İZLE
KANAL D CANLI TV

FOX TÜRK CANLI TV İZLE A TAKIMI CANLI TV

FOX TÜRK CANLI TV İZLE A TAKIMI CANLI TV
FOX TÜRK CANLI TV

SAMANYOLU TV CANLI TV İZLE A TAKIMI CANLI TV

SAMANYOLU TV CANLI TV İZLE A TAKIMI CANLI TV
SAMANYOLU CANLI TV

KANAL TÜRK CANLI TV İZLE A TAKIMI CANLI TV

KANAL TÜRK CANLI TV İZLE A TAKIMI CANLI TV
KANAL TÜRK CANLI TV

KANAL 7 CANLI TV İZLE A TAKIMI CANLI TV

KANAL 7 CANLI TV İZLE A TAKIMI CANLI TV
KANAL 7 CANLI TV

TNT CANLI TV İZLE A TAKIMI CANLI TV

TNT CANLI TV İZLE A TAKIMI CANLI TV
TNT CANLI TV

TV8 CANLI TV İZLE A TAKIMI CANLI TV

TV8 CANLI TV İZLE A TAKIMI CANLI TV
TV8 CANLI TV İZLE

CİNE 5 CANLI TV İZLE A TAKIMI CANLI TV

CİNE 5 CANLI TV İZLE A TAKIMI CANLI TV
CİNE 5 CANLI TV İZLE

HD SİNEMA TV CANLI TV İZLE A TAKIMI CANLI TV

HD SİNEMA TV  CANLI TV İZLE A TAKIMI CANLI TV
HD SİNEMA TV İZLE

PLANET SİNEMA CANLI TV İZLE A TAKIMI CANLI TV

PLANET SİNEMA  CANLI TV İZLE A TAKIMI CANLI TV
PLANET SİNEME CANLI TV

KANAL M HD CANLI TV İZLE A TAKIMI CANLI TV

KANAL M HD  CANLI TV İZLE A TAKIMI CANLI TV
KANAL M HD CANLI TV

NTV HABER CANLI TV İZLE A TAKIMI CANLI TV

NTV  HABER CANLI TV İZLE A TAKIMI CANLI TV
NTV HABER CANLI TV

ÇİZGİ FİLM TV CANLI TV İZLE A TAKIMI CANLI TV

ÇİZGİ FİLM TV  CANLI TV İZLE A TAKIMI CANLI TV
ÇİZGİ FİLM TV CANLI TV İZLE